2012. január 7., szombat

U2 - One magyarul


Ez lesz a legjobb megoldás,
Vagy te nem így érzed?
Ha másban keresel hibát,
Tán könnyebb elviselned?

Azt mondod:
Egy szerelem
Egy életben.
Csak egy kell,
Ha leszáll az éjjel.
Egy szerelem,
Kedvesem.
Őrizned kell, akár egy kincset,
Mert elhagy, elrohan az élet,
Ha nem vigyázunk rá.

Csalódást okoztam neked? Valóban?
Vagy rossz ízt hagytam a szádban?
Úgy teszel, mintha nem lett volna más szerelmed,
S nem engeded, hogy elhagyjalak téged.

De túl késő, ma éjjel,
A múltat hozni fel
Újra a fényre.
Mi egyformák vagyunk,
S mégis más és más,
Én jót akarok neked,
Hallgatnod kell rám.
Hisz egyek vagyunk.

Azért jöttél most, hogy kibéküljünk?
Fel akarod támasztani halott szerelmünk?
Úgy jössz most hozzám, mint Jézus a beteghez,
Mikor életet hozott újra az elveszettnek.

Olyan sokat vártam tőled,
Többet, mint hiszed.
De semmit sem adtál nekem.
Most ez mindenem.
Mi egyformák vagyunk,
De mégis más és más.
Bármit is csinálunk,
Csak kínozzuk egymást.
Ha folytatjuk,
Mit abba kéne hagynunk,
Csak magunknak ártunk,
Hisz egyek vagyunk.

Azt mondod:
A szerelem szent,
A szerelem a legfőbb törvény.
A szerelem szent,
A szerelem a legfőbb törvény.
De egyszer könyörögsz, hogy legyek tied,
Majd térdre kényszerítsz, hogy küzdjek érted.
És ha velem maradsz,
Én már nem bírom tovább,
Mert minden, amit adsz,
Csak kínoz és fáj.

Egy életünk van.
Egy vérünk.
Egy szerelmünk.
S azt kell tennünk,
Mit a sors diktál nekünk.

Egy élet adatott nekünk,
Ne hagyjuk, hogy elbánjon velünk.
Legyünk barátok, vagy legyünk testvérek.
A húgom leszel, és én bátyád leszek néked.

Mi egyformák vagyunk,
S mégis más és más.
Én jót akarok neked,
Hallgatnod kell rám.
Hisz egyek vagyunk.

Egy.

Egy.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése