2015. október 4., vasárnap

Republic - Erdő közepében & Fényes utakon -dalszöveggel


Sötét kapuk, magas házak, fényes udvarok.
Nyíljatok meg lábam előtt, ha arra indulok.

Ref.:(2x)
Erdő közepében járok,
Egyszer, majd rád találok.
Csillagom vezess!
Én utánad megyek.

Felhő,felhő fenn az égen
Vártunk már nagyon.

Esőt hozz a virágoknak.
Mosd el sok bajom.

Erdő közepében járok,
Egyszer, majd rád találok.
Csillagom vezess!
Én utánad megyek. (2x)

Fehér ingem tiszta legyen,
Olyan, mint a hó.

Átok engem el ne érjen,
Ne bánthasson a szó.

Erdő közepében járok,
Egyszer, majd rád találok.
Csillagom vezess!
Én utánad megyek. (3x)

Erdő közepében járok,
Egyszer, majd rád találok.
Csillagom vezess!

&

Kutyák ugatása ne verje föl álmom
Őrizz engem ezen a világon
Őrizz engem ezen a világon
Fényes utakon, engedj szabadon járnom
Árva szívem annyira fáj
Éget a bánat, mosd el szél zivatar
Őrizz engem ezen a világon
Fényes utakon
Engedj szabadon járnom, engedj szabadon járnom
Engedj szabadon, szabadon járnom
Értem nyílnak a réten a virágok
A Felhők között magasan járok
Engem hívnak, hívnak a harangok
Én elmegyek és Ti itt maradtok
Árva szívem annyira fáj
Éget a bánat, mosd el szél zivatar
Őrizz engem ezen a világon
Fényes utakon
Engedj szabadon járnom, engedj szabadon járnom
Engedj szabadon, szabadon járnom

Madarak ha szállnak, helyettem is szállnak
Híreket visznek üzenetet várnak
A baglyok elalusznak, ha eljön a reggel
Kakas kukorékol, hogyha a Nap felkel
Árva szívem annyira fáj
Éget a bánat, mosd el szél zivatar

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése