2012. március 19., hétfő

Whitney Houston - I Look To You dalszöveg magyarul


http://hotornot-albums.blogspot.com/2011/09/whitney-houston-i-look-to-you-magyarul.html


Rád tekintek
(átírt fordítás)

Amint most leülök,
Mennyország
hallgass meg engem!
Elveszett vagyok,
értelmetlen lett az élet,
pedig feláldoztam
mindenem.

Téli viharok jöttek,
beárnyékolták Napom.
S miután túléltem
mindezt már csak Te látod,
hát kihez is fordulhatnék
e földön máshoz?

Rád tekintek...
Rád, mert erőm
mi elhagyott
Benned újra leltem,
s újra hallom
a dallamot.

A tiszta levegő elfogyott
már lélegezni sem tudok

- nem maradt miért küzdenem.

Ahogy süllyedtem a magasba,
éreztem, hogy nem akarom,
nem akarom ezt már többé soha
s keresem a nyitott ajtót
egy szebb, egy új világba.

Minden út mit megtettem,
a megbánáshoz vezetett.
Végig kellett hogy járjam
tudom, de átvészelem-e?
Már csak egyet tehetek:
felemelem leszegett fejemet.


S Rád tekintek...
Rád, mert erőm
mi elhagyott
Benned újra leltem,
s újra hallom
a dallamot.


A gátjaim felszakadtak,
a falak összeomlottak,
de a szakadó esőben
a vereség még fojtogat.
Szükségem van Rád!
Kérlek ragyogj át,
hogy végre enyém lehessen
az oly rég vágyott szabadság.



Rád tekintek...
Rád, mert erőm
mi elhagyott
Benned újra leltem,
s újra hallom
a dallamot.



Elaine
(2012. augusztus 25.) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése