2011. december 29., csütörtök

Nem vagy egyedül





Eltelt egy újabb nap
és én csak töprengek,
hogy lehet az,
hogy már nem vagy velem?
Sohasem búcsúztál el;
valaki mondja hát meg,
miért kellett elmenned,
világomat így kihűtened?

Mindennap azt kérdem:

hogy tűnhet el a szerelem?
S valaki azt súgja:
nem vagy egyedül! Nem!
Mert itt vagyok Veled;
hiába a távolság,
itt vagyok Benned!
Nem vagy egyedül! Nem!

Lehetünk egymástól messze,

de szívembe zártalak örökre
hidd el...
nem vagy egyedül! Nem!

Egy éjjel hallani véltem

kiáltásod Értem,
hogy menjek s öleljelek.
Imára kulcsoltad kezed.

Kérlek ne add fel,

gondjaid add nekem
s hadd, hogy vezesselek!
Add! Add hát két kezed
s miénk lesz a világ,
az örökkévalóság,
csak súgd, hogy szeretsz
  s én itt vagyok Veled!

Itt vagyok reggel s este

a nap minden percébe'
nem vagy egyedül! Nem!
Itt vagyok Veled!

Együtt... Veled...

(átírt fordítás)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése